Αναγνώστες

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Σαμαράς: «Κανονίστε την πορεία σας, θα ξανάρθω στα τέλη του μήνα»


http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/8/sakarekl.jpgΤο τελεσίγραφο Σαμαρά σε κυβερνητικά στελέχη και διοικητές για τα χρέη του ΕΟΠΥΥ


Με … κόμπους στην κοιλιά αποχώρησαν από τη σημερινή σύσκεψη στον ΕΟΠΥΥ οι αρμόδιοι υπουργοί και υφυπουργοί που αιφνιδιάστηκαν από την παρουσία Σαμαρά. Ο πρωθυπουργός έθεσε άπαντες προ των ευθυνών τους αναφέροντας ότι έως το τέλος του
έτους θα πρέπει να αποπληρωθεί και το τελευταίο ευρώ στους χιλιάδες δικαιούχους. «Δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Ο ΕΟΠΥΥ χρωστά 1,9 δις ευρώ και έχει καταβάλλει μόλις 500 εκατ ευρώ. Παρότι τα ληξιπρόθεσμα έχουν υποστεί τρεις φορές «κούρεμα», παρότι τα οφειλόμενα έχουν εγκριθεί , ακόμη δεν έχουν πληρωθεί οι δικαιούχοι . Κανονίστε την πορεία σας. Στα τέλη του μήνα θα ξανάρθω» είπε μεταξύ άλλων. Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι Αδ. Γεωργιάδης, Κ. Μητσοτάκης, Χρ. Σταϊκούρας, Αντ. Μπέζας, ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ Δ. Κόντος , ο διοικητής του ΕΚΕΠΥ Π. Ευσταθίου, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών Γ. Πατούλης και διοικητές ταμείων.



http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620461/-Samaras-%C2%ABKanoniste-tin-poreia-sas-tha-xanartho-sta-teli-toy-mina%C2%BB.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: