Αυθημερόν θα ταξιδέψει ο πρωθυπουργός στη Θεσσαλονίκη
για να πραγματοποιήσει τα εγκαίνια της Έκθεσης ΔΕΘ, και να συναντήσει
του τοπικούς φορείς. Όπως και πέρυσι ο Σαμαράς, δεν θα
παραχωρήσει
συνέντευξη. Αυτή τουλάχιστον είναι μέχρι στιγμής η απόφαση του Μαξίμου,
αν και όλα τα υπόλοιπα κόμματα ετοιμάζονται πυρετωδώς για την
καθιερωμένη συνέντευξη.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620525/Choris-synentefxi-kai-fetos-sti-DETh-o-Samaras.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου