Με ανάρτησή του στο Twitter ο Αλβανός πρωθυπουργός Έντι Ράμα έκανε λόγο για ένα «νέο κεφάλαιο» στις σχέσεις με την Ελλάδα.
"Αθήνα: περίπου 1 ώρα με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά για να
γνωριστούμε και να συζητήσουμε στο πλαίσιο έναρξης ενός νέου κεφαλαίου
στις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών", έγραψε στο λογαριασμό του στο
Twitter ο Αλβανός πρωθυπουργός Έντι Ράμα.
Τις τελευταίες ημέρες ο κ. Ράμα έχει δεχθεί επικρίσεις ότι
"παρακάμπτει την Ελλάδα και την Ιταλία, συναντώντας τον Τούρκο
πρωθυπουργό Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν".
Μέσα σε ένα μήνα ο νέος πρωθυπουργός της Αλβανίας συναντήθηκε με
τρεις πρωθυπουργούς: της Ιταλίας, της Τουρκίας και της Ελλάδας. Πριν από
3 ημέρες σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό κανάλι CNN Turk, ο κ. Ράμα
είπε ότι οι τρεις αυτές χώρες είναι στρατηγικοί εταίροι της Αλβανίας.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620472/Neo-kefalaio-stis-scheseis-Elladas-%E2%80%93-Albanias.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου