Κάποιοι στην παλιά φρουρά της ΝΔ, τα έχουν πάρει στο κρανίο με τις διαδοχικές εμφανίσεις της «γαλάζιας» nouvelle vague στα media. Αφορμή για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους, στάθηκαν οι συζητήσεις που προκάλεσαν οι τοποθετήσεις του Γιάννη Καράμπελα στο MEGA σχετικά με τις απολύσεις δημοσίων
υπαλλήλων. «Τουλάχιστον αυτοί έχουν το φιλότιμο να βγαίνουν να υπερασπίζονται το κυβερνητικό έργο», ήταν η απάντηση στενού συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά. Είπατε τίποτα;
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620489/Eknevrismeni-i-palia-froyra-tis-ND-me-tin-proboli-ton-neon-boylefton.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου