Αναγνώστες

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Συνέντευξη Τύπου, στα Μ.Μ.Ε. το Σάββατο 8/3/2014 για τα τρέχοντα θέματα της Π.Ε. Καστοριάς.



.


Θεματολογία:
  1) Συνάντηση με τον Γ.Γ. κ.Άγγελο Συρίγο για το θέμα μετάκλησης των εποχιακών εργατών γης
  2) Επαφή με τον Γ.Γ.Εσόδων κ.Θεοχάρη και τον Διευθυντή του Υφ.Ανάπτυξης κ.Κωνσταντίνου με τους εκτροφείς γουνοφόρων ζώων για την
επίλυση ζητημάτων του κλάδου
  3) Έγκριση 9 νέων θέσεων μόνιμων γιατρών στο Γενικό Νοσοκομείο Καστοριάς - Νέοι Επικουρικοί. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: