Αναγνώστες

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Σαμαράς προς Ευρωπαίους: "Μη με πιέζετε, δεν δέχομαι τρίτο Μνημόνιο"

Τελεσίγραφο από τον πρωθυπουργό

Ξεκινά σε λίγη ώρα η κρίσιμη σύσκεψη των Στουρνάρα  - Βρούτση με τους τροϊκανούς για το μείζον  θέμα των απολύσεων    στο οποίο η κυβέρνηση έχει θέσει   «κόκκινη γραμμή».  Τελευταίες  πληροφορίες  αναφέρουν  ότι σε περίπτωση  που  παρατηρηθούν εκ  νέου ανυπέρβλητα εμπόδια θα υπάρξει  παρέμβαση από
Δουβλίνο μεριά  καθώς ο  Σαμαράς χθες  και σήμερα βρίσκεται σε δια ζώσης  επικοινωνία με   ευρωπαίους  αξιωματούχους, διαμηνύοντας   ότι δεν πρόκειται να  υποκύψει στις πιέσεις για τρίτο Μνημόνιο.

http://www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: