Ξεκινά σε λίγη ώρα η κρίσιμη σύσκεψη των
Στουρνάρα - Βρούτση με τους τροϊκανούς για το μείζον θέμα των
απολύσεων στο οποίο η κυβέρνηση έχει θέσει «κόκκινη γραμμή».
Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι σε περίπτωση που παρατηρηθούν
εκ νέου ανυπέρβλητα εμπόδια θα υπάρξει παρέμβαση από
Δουβλίνο
μεριά καθώς ο Σαμαράς χθες και σήμερα βρίσκεται σε δια ζώσης
επικοινωνία με ευρωπαίους αξιωματούχους, διαμηνύοντας ότι δεν
πρόκειται να υποκύψει στις πιέσεις για τρίτο Μνημόνιο.
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου