Αναγνώστες

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Σαμαράς: "Έχουμε μια κρίση να εκτονώσουμε"

Τι δήλωσε ο πρωθυπουργός για την Ουκρανία

Σε δηλώσεις προχώρησαν οι Ευρωπαίοι ηγέτες, προσερχόμενοι στο έκτακτο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο στις Βρυξέλλες για την κατάσταση στην Ουκρανία.
Ο Πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, δήλωσε: «Έχουμε μία κρίση να εκτονώσουμε. Η Ευρώπη πρέπει να αποδείξει το
διαμεσολαβητικό της ρόλο».
Από την πλευρά της, η Καγκελάριος της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ, ανέφερε: «Το ερώτημα είναι: Μπορούμε να κάνουμε διάλογο σε μία ομάδα συντονισμού ή ομάδα επαφής; Εργαζόμαστε επ' αυτού κι εγώ το στηρίζω πολύ. Ταυτοχρόνως, όμως, πρέπει να πούμε ότι δεν μπορούμε να θεωρούμε ότι πρόκειται για συνηθισμένη κατάσταση ιδίως, αφού δεν γίνεται κάποιος διπλωματικός διάλογος. Άρα, θα ασχοληθούμε και με κυρώσεις».

http://parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: