Μπακογιάννης σε οίκο Λιβάνη: "Να τα χαίρεστε τα λεφτά"
Το μήνυμα του Δημάρχου για το βιβλίο του Κουφοντίνα
Με ένα λιτό , αλλά περιεκτικό μήνυμα
σχολίασε ο Κώστας Μπακογιάννης το νέο βιβλίο του Κουφοντίνα "Γεννήθηκα
17 Νοέμβρη". Ο γιος του αδικοχαμένου Παύλου έγραψε στην προσωπική του
σελίδα στο facebook: "Προς τον Οίκο Λιβάνη: Ματωμένο βιβλίο, ματωμένα χρήματα. Να τα χαίρεστε"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου