Αναγνώστες

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Όταν η Κεφαλογιάννη ποζάρει στην έκθεση ITB Berlin


Όταν η Κεφαλογιάννη ποζάρει για χάρη του Φούχτελ στην έκθεση ITB Berlin

Στο Βερολίνο βρίσκεται από την Δευτέρα η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, με αφορμή τη συμμετοχή της Ελλάδας στην τουριστική έκθεση ITB Berlin, εκεί όπου χθες, 4 Μαρτίου έγιναν τα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου. Στην Έκθεση έγινε παρουσίαση της Κεφαλονιάς, με σκοπό την προβολή του νησιού σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η υπουργός συναντήθηκε και με τον γερμανό υφυπουργό Αναπτυξιακής Συνεργασίας και
εντεταλμένο για την Ελληνογερμανική Συνέλευση, Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ, ο οποίος δεν δίστασε να της δείξει για άλλη μία φορά τη συμπάθειά του.

Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες η Όλγα ποζάρει για χάρη του  Φούχτελ, ενώ φωτογραφίζονται και μαζί πάνω σε ένα ξύλινο ποδήλατο...



http://www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: