Στο Βερολίνο βρίσκεται από την Δευτέρα η υπουργός Τουρισμού, Όλγα
Κεφαλογιάννη, με αφορμή τη συμμετοχή της Ελλάδας στην τουριστική έκθεση
ITB Berlin, εκεί όπου χθες, 4 Μαρτίου έγιναν τα εγκαίνια του ελληνικού
περιπτέρου. Στην Έκθεση έγινε παρουσίαση της Κεφαλονιάς, με σκοπό την
προβολή του νησιού σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η υπουργός συναντήθηκε και με τον γερμανό υφυπουργό Αναπτυξιακής
Συνεργασίας και
εντεταλμένο για την Ελληνογερμανική Συνέλευση, Χανς
Γιόαχιμ Φούχτελ, ο οποίος δεν δίστασε να της δείξει για άλλη μία φορά τη
συμπάθειά του.
Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες η Όλγα ποζάρει για χάρη του Φούχτελ,
ενώ φωτογραφίζονται και μαζί πάνω σε ένα ξύλινο ποδήλατο...
http://www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου