Ρίγη συγκίνησης από την αναφορά του πρωθυπουργού
Με μία άκρως ανατριχιαστική και καθόλου
διπλωματική αναφορά ο Αντώνης Σαμαράς αποκάλεσε "βάρβαρο" τον Έλγιν ,
μπροστά στους ξένους υπουργούς Οικονομικών. Η αναφορά του
πρωθυπουργού
προκάλεσε ρίγη συγκίνησης καθώς εξέφρασε ακριβώς την άποψη που έχουν οι
Ελληνες για τα κλοπιμαία γλυπτά του Παρθενώνα και τον εμπνευστή της
κίνησης αυτής.
Η αναφορά του Σαμαρά ήταν επί λέξει:
"Ένας βάρβαρος, ο Λόρδος Έλγιν ξερίζωσε μάρμαρα από την Ακρόπολη –
Από τότε η χώρα μου προσπαθεί να φέρει πίσω τα μάρμαρα – Εξακολουθούν
να λείπουν από τις καρδιές μας"
http://parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου