ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ:Απάντηση του αρμόδιου Υπουργού στην ερώτηση που κατέθεσε, με θέμα «Στελέχωση του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Καστοριάς με Εκπαιδευτικό και Επιστημονικό Προσωπικό».
Σας επισυνάπτουμε την απάντηση του αρμόδιου
Υπουργού στην ερώτηση που κατέθεσε η Βουλευτής Καστοριάς κ. Μαρία Αντωνίου με θέμα «Στελέχωση του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Καστοριάς με Εκπαιδευτικό και
Επιστημονικό Προσωπικό».
Ακολουθεί η απάντηση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου