Αναγνώστες

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ:Απάντηση του αρμόδιου Υπουργού στην ερώτηση που κατέθεσε, με θέμα «Στελέχωση του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Καστοριάς με Εκπαιδευτικό και Επιστημονικό Προσωπικό».

Σας επισυνάπτουμε την απάντηση του αρμόδιου Υπουργού στην ερώτηση που κατέθεσε η Βουλευτής Καστοριάς κ. Μαρία Αντωνίου με θέμα «Στελέχωση του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Καστοριάς με Εκπαιδευτικό και Επιστημονικό Προσωπικό».


Ακολουθεί η απάντηση 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: