
Η προσπάθεια να εκλεγεί κάποιος με σταυρό στην Επικράτεια είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση.
O Σαμαράς είναι ο μόνος που ξέρει καλά την δουλειά του.
Η Ν.Δ. είναι η δύναμη που μπορεί να πάει την Ελλάδα μπροστά" , τονίζει η υποψήφια ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη.
Τη δεκαετία του '80, ο μισός ελληνικός πληθυσμός ψήφιζε ΠΑΣΟΚ
Από τότε πέρασαν σχεδόν 35 χρόνια και είδαμε τις στρεβλώσεις και τα λάθη που έγιναν.
Μετά από 23 χρόνια εμπειρίας στη δημοσιογραφία, είμαι απολύτως πεπεισμένη ότι ο Αντωνης Σαμαράς και η Ν Δ. είναι η πολιτική δύναμη που μπορεί να πάει τη χώρα μπροστά.
Και θέλω να βάλω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι σε αυτή την τεράστια προσπάθεια .
Είναι αναφαίρετο δικαίωμα των ανθρώπων που παρακολουθούν και καταγράφουν τις εξελίξεις να κάνουν καθαρή επιλογή.
Η δική μου επιλογή είναι η Ν.Δ., η μεγάλη κεντροδεξιά ευρωπαϊκή παράταξη.
Είναι δε τόσο καθαρή η επιλογή μου, που άφησα το καπέλο της δημοσιογραφίας για να διεκδικήσω την ιδιότητα του πολιτικού.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ.
Το πρόβλημα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ της δραχμής και του ευρώ ταυτοχρόνου.
Είναι οι ακραίες θέσεις και ο λαϊκισμός, στο βωμό του οποίου η αξιωματική αντιπολίτευση δίνει ρεσιτάλ.
Δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να
λέει ότι θα κάνει δημοψήφισμα για m δανειακή σύμβαση και όχι για την
παραμονή της χωρας στο ευρώ, όταν όλοι θυμόμαστε τι έγινε όταν ο Γιώργος
Παπανδρέου έθεσε το θέμα του δημοψηφίσμα στης Κάννες.
Το ερώτημα ναι ή όχι στο ευρώ οι Έλληνες το έχουν απαντήσει.
Επίσης, δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να πολιτεύεται με τη λογική τού "Λεφτά υπάρχουν" και να υπόσχεται σε όλες τις κοινωνία και επαγγελματικές ομάδες οικονομική ενίσχυση.
Οι
εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι του ιδιωτικού τομέα θέλουν σταθερότητα και
δουλειά. Δεν θέλουν υποσχέσεις για επίδομα ανεργίας που κοστίζει πάνω
από 10 δισ. και που απλά δεν μπορεί κανένας σε αυτή τη χώρα να δώσει.
Δουλειές θα δημιουργηθούν σιγά σιγά με επενδύσει σε σταθερό τοπίο .
http://elpidablog.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου