Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Παρουσία της, στη Φιλανθρωπική Εκδήλωση από τον Σύλλογο Ατόμων με Σκλήρυνση κατά Πλάκας Καστοριάς , το Σάββατο 31/5/2014.


Παρουσία της  Βουλευτού Καστοριάς κ. Μαρίας Αντωνίου στη Φιλανθρωπική Εκδήλωση από τον Σύλλογο Ατόμων με Σκλήρυνση κατά Πλάκας Καστοριάς , το Σάββατο 31/5/2014. 


 Ακολουθούν φωτογραφίες


Δεν υπάρχουν σχόλια: