Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Συνάντηση Σαμαρά – Στουρνάρα στο Μαξίμου


Συνάντηση είχαν, το πρωί της Δευτέρας, Αντώνης Σαμαράς και Γιάννης Στουρνάρας, στο Μέγαρο Μαξίμου.

«Μιλήσαμε μόνο για τα προαπαιτούμενα για τις επόμενες δόσεις»,
τόνισε σε σύντομη του δήλωση ο υπουργός Οικονομικών, κατά την έξοδό του.

Σε ερώτηση για το ακριβές περιεχόμενο της συζήτησης με τον Αντ. Σαμαρά, ο Γ. Στουρνάρας παρέπεμψε στη χθεσινή ανακοίνωση του υπουργείου για το θέμα.




http://www.real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: