Αναγνώστες
Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014
ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Παρουσία της στις εκδηλώσεις της Π.Ε. Καστοριάς, το Σάββατο 20/9/2014.
Παρουσία της Μαρίας Αντωνίου στις εκδηλώσεις της Π.Ε. Καστοριάς, το Σάββατο 20/9/2014.
Ακολουθούν φωτογραφίες
Ημερίδα με θέμα: "Οι ιχθύες ως σύμβολο και τεχνούργημα. Απόπειρες ερμηνείας"-Ενυδρείο Καστοριάς
Γνωριμία με το “πανί” από τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Καστοριάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου