Αναγνώστες

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Παρουσία της στις εκδηλώσεις της Π.Ε. Καστοριάς, το Σάββατο 20/9/2014.


Παρουσία της Μαρίας Αντωνίου στις εκδηλώσεις της Π.Ε. Καστοριάς, το Σάββατο 20/9/2014.










Ακολουθούν φωτογραφίες

Ημερίδα με θέμα: "Οι ιχθύες ως σύμβολο και τεχνούργημα. Απόπειρες ερμηνείας"-Ενυδρείο Καστοριάς  



Γνωριμία με το “πανί” από τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Καστοριάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια: