Με δύο εκδηλώσεις, στη Χαλκιδική και στην Αθήνα, και με σύνθημα «40
χρόνια για την Ελλάδα» η Νέα Δημοκρατία θα γιορτάσει τα γενέθλιά της.
Στόχος, όπως σημειώνουν κορυφαία στελέχη του κόμματος, είναι η αμφίπλευρη διεύρυνση της Νέας Δημοκρατίας με την επιστροφή
μεσαίων
στελεχών που αποχώρησαν από τη «γαλάζια» παράταξη, αλλά και ανθρώπων που
δεν μετείχαν ποτέ στο κόμμα, αλλά συμφωνούν πλέον με τις πολιτικές που
εφαρμόζει.
Στόχος, όπως σημειώνουν κορυφαία στελέχη του κόμματος, είναι η αμφίπλευρη διεύρυνση της Νέας Δημοκρατίας με την επιστροφή
Ωστόσο, το προσκλητήριο θα είναι χωρίς... προσκλήσεις, καθώς δεν πρόκειται να κληθούν πολιτικοί που διαδραμάτισαν ρόλο στην ιστορική διαδρομή της Ν.Δ. και τώρα έχουν απομακρυνθεί.
«Οι εποχές που κάποιοι ήθελαν να μετατρέπουν τέτοιου είδους εκδηλώσεις σε σόου έχουν περάσει. Τα πρόσωπα από μόνα τους δεν σηματοδοτούν τίποτα», είπε ο γραμματέας της Ν.Δ. Α. Παπαμιμίκος σε συνομιλία που είχε με δημοσιογράφους.
Η πρώτη εκδήλωση για τα γενέθλια της Ν.Δ. θα γίνει το Σάββατο στη Χαλκιδική, στον χώρο όπου το 1979 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής πραγματοποίησε το ιδρυτικό συνέδριο του κόμματος. Εκεί θα υπάρξει κοινή συνεδρίαση της πολιτικής επιτροπής της Ν.Δ. και της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ.
Ανήμερα της 4ης Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη εκδήλωση στη Στέγη Γραμμάτων και τεχνών στην Αθήνα. Σε ένα σύγχρονο χώρο όπου ο Αντώνης Σαμαράς θα περιγράψει το όραμά του για την μεταμνημονιακή Ελλάδα.
http://www.real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου