Αναγνώστες

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Παρουσία της Βουλευτού στην Π.Ε. Καστοριάς το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε

.Παρουσία της Βουλευτού στην Π.Ε. Καστοριάς το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.





  Ακολουθούν φωτογραφίες:


Παρουσία της Βουλευτού Καστοριάς κ. Μαρίας Αντωνίου στον Πανηγυρικό Αρχιερατικό Εσπερινό στην Ιερά Μονή Παναγίας Φανερωμένης Αγίας Κυριακής, το Σάββατο 30/8/2014. 











 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η Μαρία Αντωνίου στις εκδηλώσεις που πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος "Τα Κρύα Νερά", την Κυριακή 31/8/2014. 





Δεν υπάρχουν σχόλια: