ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Παρουσία της Βουλευτού στην Π.Ε. Καστοριάς το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε
Παρουσία της Βουλευτού στην Π.Ε. Καστοριάς το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.
Ακολουθούν φωτογραφίες:
Παρουσία της
Βουλευτού Καστοριάς κ. Μαρίας Αντωνίου στον Πανηγυρικό Αρχιερατικό
Εσπερινό στην Ιερά Μονή Παναγίας Φανερωμένης Αγίας Κυριακής, το Σάββατο
30/8/2014.
Η Μαρία Αντωνίου στις εκδηλώσεις που πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος "Τα Κρύα Νερά", την Κυριακή 31/8/2014.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου