Αγαπητές
Αθλήτριες,
Σοφία, Αθανασία και Θωμαΐς,
Κάνατε υπερήφανους όχι
μόνο τους γονείς σας και τους ανθρώπους που σας αγαπάνε αλλά και όλους εμάς
τους συμπολίτες σας, που νιώθουμε ιδιαίτερα υπερήφανοι καθώς δικά μας παιδιά,
από την Καστοριά, σήκωσαν για ακόμα μία φορά την Ελληνική Σημαία, συνεχίζοντας
την παράδοση των επιτυχιών και διακρίσεων που έχει η Καστοριά στο άθλημα σας. Δείχνετε
τον δρόμο σε όλους μας, δείχνετε την άλλη Ελλάδα, την Ελλάδα που συνεχίζει να
αγωνίζεται, συνεχίζει να δίνει υπερήφανους αγώνες και να βγάζει νικητές.
Είμαστε όλοι υπερήφανοι
για τις επιτυχίες σας και να είστε σίγουρη πως οι θυσίες και ο ιδρώτας σας δεν
θα είναι χωρίς αντίκρισμα.
Με εκτίμηση,
Μαρία Β. Αντωνίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου