Μαζί
με τους υπουργούς στο Παρίσι ξενύχτησε χθες και ο Σαμαράς που ήταν
συνεχώς στα τηλέφωνα. Μετά τη συνάντηση με Αβραμόπουλο και Βενιζέλο ο
πρωθυπουργός ξεκίνησε τη
μαραθώνια επικοινωνία ενώ δεχόταν διαρκώς
ενημέρωση από τον στενό του συνεργάτη Σταύρο Παπασταύρου που
συμμετέχει σε όλες τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα.
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου