Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Ολονύχτιες επαφές Σαμαρά με το Παρίσι

Στα τηλέφωνα με Παπασταύρου και υπουργούς

Μαζί με τους υπουργούς στο  Παρίσι ξενύχτησε χθες και ο Σαμαράς  που ήταν συνεχώς στα τηλέφωνα.  Μετά τη συνάντηση με  Αβραμόπουλο και  Βενιζέλο ο πρωθυπουργός ξεκίνησε τη
μαραθώνια επικοινωνία   ενώ  δεχόταν διαρκώς  ενημέρωση από τον στενό του  συνεργάτη  Σταύρο   Παπασταύρου που συμμετέχει σε  όλες τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα.

http://www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: