Αναγνώστες

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Συγχαρητήρια Αθανασίου στους κρατούμενους του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα

Τους τέσσερις κρατούμενους στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα, που κατάφεραν να εισαχθούν σε Ανώτατα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κατά τις πανελλήνιες εξετάσεις, συνεχάρη ο υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Χαράλαμπος Αθανασίου.
Ο υπουργός επισκέφθηκε σήμερα το συγκεκριμένο σωφρονιστικό
κατάστημα και απένειμε επαίνους στους τέσσερις νεαρούς κρατούμενους, ενώ, με απόφασή του χορηγήθηκε, συμβολικά, στον κάθε έναν από τους επιτυχόντες το ποσό των 500 ευρώ ως χρηματικό έπαθλο.
Ο κ. Αθανασίου συνεχάρη ιδιαίτερα τα παιδιά για τη σημαντική επιτυχία τους, τους ευχήθηκε καλή πρόοδο, ενώ εξήρε το έργο του διευθυντή του σχολείου των φυλακών, Πέτρου Δαμιανού, του εκπαιδευτικού προσωπικού, της διευθύντριας του ειδικού καταστήματος κράτησης, Μαρίνας Μπούκη και των σωφρονιστικών υπαλλήλων.

Απευθυνόμενος στους κρατούμενους, ο υπουργός Δικαιοσύνης ανέφερε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και ικανοποιημένος για τη σπουδαία αυτή επιτυχία σας. Η προσπάθειά σας είναι αξιοζήλευτη και αποτελεί ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πώς ο νέος άνθρωπος μπορεί να ξεπεράσει τις κακιές στιγμές του παρελθόντος και να ανοίξει δρόμους σε νέους ορίζοντες.

Η φυλακή πέραν του σωφρονιστικού χαρακτήρα της έχει και παιδαγωγικό χαρακτήρα. Το γεγονός ότι κάποια στιγμή περάσατε στην παραβατικότητα δεν λέει τίποτα. Οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει κάποιο παράπτωμα». Παράλληλα, ο κ. Αθανασίου ευχήθηκε στους υπόλοιπους μαθητές να συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο, ώστε να αποκτήσουν όλα εκείνα τα εφόδια που απαιτούνται για να γίνουν χρήσιμοι άνθρωποι στην κοινωνία.

Με τη σειρά τους, τόσο οι κρατούμενοι, όσο και η διεύθυνση του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης, ευχαρίστησαν τον κ. Αθανασίου και ζήτησαν να μεριμνήσει για τη διευκόλυνση των φοιτητών ως προς τη χρήση των εκπαιδευτικών αδειών.


http://www.real.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: