«Πενήντα
γραφικοί και ο αρχηγός τους». Έτσι περιέγραψε μιλώντας στην πρωινή
ενημερωτική εκπομπή του mega ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιώργος Βλάχος την
εκδήλωση του Γιώργου Παπανδρέου στο
Ζάππειο, σημειώνοντας ότι το σύνθημα
«Γιώργο γερά να φύγει η δεξιά» ήταν τουλάχιστον γελοίο.
«Τα γεγονότα είναι διαφορετικά και είναι γελοίο να γίνεται προσπάθεια
να παρουσιαστούν αλλιώς, γιατί είναι πολύ πρόσφατα» υπογράμμισε ο κ.
Βλάχος, εκτιμώντας ότι η εμφάνιση του Παπανδρέου δεν ήταν αρχική, αλλά
εμφανίστηκε ως «αρχηγός της κλάκας»
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου