Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Γιώργος Βλάχος: "Αρχηγός κλακαδόρων ο Παπανδρέου"

"Έγινε γραφικός με την φιέστα που έστησε ο πρώην πρωθυπουργός"

«Πενήντα γραφικοί και ο αρχηγός τους». Έτσι περιέγραψε μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του mega ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιώργος Βλάχος την εκδήλωση του Γιώργου Παπανδρέου στο
Ζάππειο, σημειώνοντας ότι το σύνθημα «Γιώργο γερά να φύγει η δεξιά» ήταν τουλάχιστον γελοίο. 
«Τα γεγονότα είναι διαφορετικά και είναι γελοίο να γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστούν αλλιώς, γιατί είναι πολύ πρόσφατα» υπογράμμισε ο κ. Βλάχος, εκτιμώντας ότι η εμφάνιση του Παπανδρέου δεν ήταν αρχική, αλλά εμφανίστηκε ως «αρχηγός της κλάκας» 

http://www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: