«Το κυρίαρχο για τη Νέα Δημοκρατία δεν είναι αν θα εκλεγεί Πρόεδρος
της Δημοκρατίας. Το κυρίαρχο πρέπει να είναι στις εκλογές που θα γίνουν,
όποτε γίνουν, η ΝΔ να είναι πρώτο κόμμα, έστω και με μια ψήφο μπροστά,
όπως λέει και ο Κώστας Καραμανλής.» δήλωσε ο Γεώργιος Βλάχος μιλώντας
στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha, ενώ πρόσθεσε ότι ο πρώην Πρωθυπουργός
έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν επιθυμεί να είναι υποψήφιος για την Προεδρία
της Δημοκρατίας.
Την ίδια στιγμή, ο κ. Βλάχος άσκησε κριτική και στον Αντώνη Σαμαρά
υπογραμμίζοντας ότι: «Δεν μου άρεσε που είπε ότι μαλώνουν οι υπουργοί.
Δική του δεν είναι η ευθύνη να τους επαναφέρει στην τάξη;» και στη
συνέχεια διερωτήθηκε αν «χρειάζεται αλλαγή πολιτικής.»
http://neodimokratis.gr/vlaxos-o-karamanlis-thelei-niki-tis-nd-esto-kai-me-mia-psifo/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου