Αναγνώστες

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Εντοπίστε τους και απομονώστε τους.


Όπως γράφει ο Κος Λάζαρος Καλλιανιώτης στο http://ysterografa.gr/
Υπάρχει ωστόσο ένα δημοκοπικό εύρημα που διαρκώς υποτιμάται , εύρημα το οποίο όμως η εμπειρία μας έχει διδάξει ότι κρίνει τις εκλογές . 
Και δεν είναι άλλο από το ισοζύγιο των απευθείας μετακινήσεων ψηφοφόρων ανάμεσα στα δυο κόμματα που διεκδικούν την εξουσία, δηλαδή τη Νέα Δημοκρατία και τον ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτοί οι ΠΑΝΤΑ ευνοημένοι δεξιοί ( εδώ γελάνε...) πολίτες. 

Σε όλες τις δημοσκοπήσεις, καταγράφεται μια
αυξανόμενη ροή ψηφοφόρων της Νέας Δημοκρατίας του 2012 προς τον ΣΥΡΙΖΑ. Οι λεγόμενες “απευθείας μετακινήσεις” σαν και αυτές, έχει αποδειχθεί ότι κρίνουν τις εκλογές. 

Έρχομαι εδώ ακριβώς, μέσα από την εμπειρία μου, να "χαρτογραφήσω" την μεγαλύτερη μάζα των "πολιτικών μεταναστών", δηλαδή το ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι.

Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που έφεραν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία το 81 και μετά πάλι το ξανά έφεραν με το  "λεφτά υπάρχουν"  του Γ. Παπανδρέου.
Τώρα πάνε να κάνουν πάλι το ίδιο με το ίδιο σύνθημα αλλά από άλλο κόμμα ορμώμενοι .....
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που απαιτούσαν και απαιτούν και τώρα ακόμα που την έκαναν, (διαφημίζοντας δυνατά τους τάχα... αγώνες που έδωσαν για την ΝΔ), συνέχεια εξυπηρετήσεις από το κόμμα της ΝΔ . 

Είναι οι ίδιοι που βρίζουν αρχηγούς της παράταξης τάχα μου ...αγανακτισμένοι . 
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που πουλάνε με μεγάλη άνεση πατριωτισμό και αντικομουνισμό . 
Οι ίδιοι άνθρωποι που μιλάνε για Πατρίδα και Ορθοδοξία, 
είναι οι ίδιοι άνθρωποι που κάνουν κριτική στους πάντες και για τα πάντα . 
Οι ίδιοι που ψήφισαν Χρυσή ΑυγήΚαμένο και τώρα με άνεση πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ .
Οι περισσότεροι δε από αυτούς, είναι σίγουρα οι περισσότερο ευνοούμενοι πολίτες και ειδικά οι πιο ευνοημένοι από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, και γι’ αυτό τον λόγο φεύγουν φωνάζοντας .

Πηγαίνουν σε ένα κόμμα, "εχθρικό"  γι αυτούς τόσα χρόνια , θεωρητικά φυσικά, αλλά ελπιδοφόρο όσον αφορά, πάλι, την τσέπη τους και μόνο, αδιαφορώντας ταυτόχρονα για το τι θα συμβεί στην χώρα με την «έλευση» της αριστεράς.  Αμ δε που θα ωφεληθούν όμως . 
Αυτήν την φορά, εκτός του ότι θα βουλιάξουν την χώρα  και τους συμπολίτες τους, θα βουλιάξουν και αυτοί μαζί .

Βέβαια επειδή αυτοί οι χαμαιλέοντες, έχουν μάθει να ζούνε σε βάρος πάντα των άλλων, για την διάσωση τους κάπου θα βρουν να μετακομίσουν, κάπου θα βρουν ν’ ακουμπήσουν . 
Ακόμα και πίσω στην ΝΔ  με άνεση μπορεί να τους δούμε, με θράσος , απαιτήσεις, κριτική και μια γλώσσα ίσαμε το μπόι τους . 


ΥΓ. Εντοπίστε τους, δύσκολο δεν είναι ..... ζούνε, επιδεικτικά ανάμεσα μας και εις  βάρος μας .

από τον Dark Blue http://elpidablog.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: