Αναγνώστες

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Δημοσίευσή της στο FACEBOOK

Maria AntoniouΗ στελέχωση των αγροτικών ιατρείων προχωράει. Ήδη βρίσκονται και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αγροτικοί ιατροί στο Π.Ι. Κορησού και στο Π.Ι. Τοιχιού. Εντός του Δεκεμβρίου αναμένουμε τοποθέτηση και στα
υπόλοιπα αγροτικά ιατρεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: