ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Δημοσίευσή της στο FACEBOOK
Η στελέχωση των αγροτικών ιατρείων προχωράει. Ήδη βρίσκονται και
προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αγροτικοί ιατροί στο Π.Ι. Κορησού και στο
Π.Ι. Τοιχιού. Εντός του Δεκεμβρίου αναμένουμε τοποθέτηση και στα
υπόλοιπα αγροτικά ιατρεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου