Το ζήτημα της νομίμου μεταναστεύσεως πολιτών στην Ευρωπαϊκή Ένωση
συζήτησε σήμερα στο Παρίσι, στο Φόρουμ Υψηλού Επιπέδου του Οργανισμού
Οικονομικής Συνεργασίας και Αναπτύξεως (ΟΟΣΑ) για τη Μετανάστευση, ο
αρμόδιος Επίτροπος για τη Μετανάστευση, τις Εσωτερικές Υποθέσεις και την
Ιθαγένεια, Δημήτρης Αβραμόπουλος με υπουργούς και με την
ηγεσία του
προαναφερθέντος Διεθνούς Οργανισμού.
Μάλιστα ο Έλληνας Επίτροπος τόνισε ότι στη διάρκεια της θητείας του
αυτό που θα επιδιώξει είναι η ανάπτυξη μίας νέας ευρωπαϊκής
μεταναστευτικής πολιτικής, με επίκεντρό της τους νόμιμους μετανάστες
υψηλού επιπέδου, για να μπορέσουν να αποδώσουν στην οικονομία και στην
κοινωνία της Ευρώπης.
Στο Φόρουμ αυτό συμμετείχαν υπουργοί από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την
Ιρλανδία, την Ελλάδα (ο υπουργός Εσωτερικών Αργύρης Ντινόπουλος), το
Λουξεμβούργο, τη Νορβηγία, τον Καναδά, το Μεξικό, τη Βραζιλία, τη Νέα
Ζηλανδία, κ.α.
Μεταξύ άλλων, ο Έλληνας Επίτροπος δήλωσε ότι «Γνωρίζω ότι είναι
δύσκολο να υποστηρίξουμε τη μετανάστευση σε καιρούς οικονομικής κρίσης
και υψηλής ανεργίας. Ωστόσο, θα πρέπει να αλλάξουμε τη ρητορική που
αφορά τη μετανάστευση. Πρέπει να δείξουμε τις θετικές της επιπτώσεις».
Και πρόσθεσε: «Μία από τις προτεραιότητές μου, κατά τη διάρκεια της
θητείας μου, θα είναι να αναπτυχθεί μια νέα ευρωπαϊκή πολιτική για τη
νόμιμη μετανάστευση, με επίκεντρο τους μετανάστες με ειδίκευση υψηλού
επιπέδου, και τα οφέλη που μπορούν να αποφέρουν στην οικονομία και την
κοινωνία μας συνολικά».
Αναφορικώς με το ζήτημα των παρανόμων μεταναστών, ο κ.Αβραμόπουλος επισήμανε ότι «Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την ύπαρξη μεγάλης «υπόγειας» οικονομίας στην Ευρώπη, που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στους παράνομους μετανάστες. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, οφείλουμε να δημιουργήσουμε επαρκείς διαύλους νόμιμης μετανάστευσης και να βελτιώσουμε τις υφιστάμενες πολιτικές, αντί να στηριζόμαστε σε απρογραμμάτιστες εκστρατείες νομιμοποίησης.»
Λ.Σ.Μ.
http://parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου