Αναγνώστες

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Ο διάλογος Παπούλια -Δένδια για το τουφέκι -δώρο στον Πρόεδρο


Μία πολύ ευχάριστη έκπληξη περίμενε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, κατά την κατ’ ιδίαν συνάντηση που είχε σήμερα στο γραφείο του Υπουργού Εθνικής Αμύνης Νίκο Δένδια με τον Υπουργό.
Ο τελευταίος γνωρίζοντας ασφαλώς ότι ο Πρόεδρος είναι λάτρης (και συλλέκτης) όπλων και ο ίδιος δεινός σκοπευτής, του πρόσφερε ένα αποενεργοποιημένο – ειδικό – συλλεκτικό τυφέκιο G3A3 του Ελληνικού Στρατού με κανονικό κοντάκιο. Το τυφέκιο αυτό, παραγωγής της Ελληνικής Βιομηχανίας Όπλων, νυν Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, μετά τη
συγχώνευσή τους με την ΠΥΡΚΑΛ, στη μία του πλευρά είναι «κομμένο» και αποκαλύπτεται ο μηχανισμός στο εσωτερικό του.
«Κύριε Πρόεδρε, αυτό το όπλο είναι το τυφέκιο του Ελληνικού Στρατού και σας ανήκει» του είπε ο Νίκος Δένδιας προσφέροντάς του το.
Χαμογελαστός ο Πρόεδρος το κρατά στα χέρια του και λέει στον υπουργό: «Κύριε Υπουργέ, αυτό το όπλο δεν το γνωρίζω. Εγώ στην εποχή μου έριχνα με βρετανικό «Λη Ένφιλντ». Τώρα που μου το προσφέρατε, πρέπει να με καλέσετε για μετεκπαίδευση στο συγκεκριμένο όπλο».
«Όποτε θέλετε Κύριε Πρόεδρε» ήταν η απάντηση του Υπουργού
Λ.Σ.Μ.

http://parapolitika.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: