Αναγνώστες

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

(ΜΟΝΟ !!!) Αυτά προβλέπει η συμφωνία Ελλάδας - Ευρωπαίων στο Eurogroup


Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες προβλέπονται:
  • Τετράμηνη της δανειακής σύμβασης μέχρι τέλος Ιουνίου του 2015 (Ώστε όταν έρθουν οι μεγάλες δόσεις προς το ΔΝΤ Ιούλιο αλλά κυρίως Αύγουστο να είμαστε στις διαπραγματεύσεις (λέμε τώρα!) για το Μνημόνιο 3)
  • Όχι παράταση του τρέχοντος προγράμματος αλλά συμφωνία στη βάση του υπάρχοντος προγράμματος (Άρα αξιολόγηση της οικονομίας με τα στάνταρ που προβλέπονται στο υπάρχον μνημόνιο από την Τρόικα, Ωχ συγνώμη !!! ... τους "Θεσμούς")
  • Εκταμίευση της υπολειπόμενης οικονομικής βοήθειας με δόσεις. (Άρα για να πάρεις φράγγα για ότι πας να κάνεις "θα ρωτάς και θα εγκρίνω – αλλιώς  Γ Ι Ο Κ" )
  • Όχι νέα μέτρα λιτότητας (Θα αρκεστούμε στα υπάρχοντα! "ΕΝΦΙΑ, €5ευρω, €1ευρω .... ")
  • Όχι μονομερείς ενέργειες από την Αθήνα (Δεν ψηφίζετε ΤΙΠΟΤΑ αν δεν δώσουμε την έγκριση εμείς "Ε.Ε - Ε.Κ.Τ- Δ.Ν.Τ)
Σύμφωνα με πληροφορίες, βάση για την επίτευξη συμφωνίας αποτέλεσε η επιστολή που απέστειλε ο
Γιάννης Βαρουφάκης στον πρόεδρο του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ ζητώντας την παράταση του υφιστάμενου προγράμματος κατά έξι μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: