Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter σχολίασε ο Γιώργος
Βουλγαράκης το άρθρο του Μανώλη Γλέζου, με το οποίο ασκεί κριτική στη
συμφωνία που αποδέχθηκε η κυβέρνηση στο Eurogroup.Συγκεκριμένα, ο πρώην βουλευτης της ΝΔ και υπουργός σημειώνει:
“Ο Γλεζος είπε την αλήθεια.Για κάποιους αυτό είναι αδιανόητο. Λένε δηλαδή απλά,πως αν η αλήθεια δε βολεύει,τόσο το χειρότερο για την αλήθεια!”
http://dexiextrem.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου