Οικονομοκαμπουράκηδες ήθελαν να τον βοηθήσουν αλλά μ'αυτά που άκουγαν δεν μπορούσαν και σήκωσαν τα χέρια ψηλά!
Ο τύπος είπε ότι αν δεν την ψηφίσουν δεν παράγει νομικά αποτελέσματα
δηλ. δεν ισχύει! Δηλ. αν δεν την ψηφίσουν δεν θα χρειάζεται να εγκρίνουν
οι "τοκογλύφοι" τα νομοσχέδια; Αν δεν την ψηφίσουν οι ψεκασμένοι το
χρέος δεν θα είναι σε αγγλικό δίκαιο; Πόσο κουτόχορτο μπορούν ακόμα να
μοιράσουν;
Ανέφερε ότι αυτή η δανειακή σύμβαση περιέχει 2-3 όρους που οι ΑΝΕΛ
κρίνουν "ότι δεν είναι ανεκτοί" και πως "εμείς εκεί δεν θα κάνουμε πίσω"
Ανέφερε ότι αυτή η δανειακή σύμβαση περιέχει 2-3 όρους που οι ΑΝΕΛ
κρίνουν "ότι δεν είναι ανεκτοί" και πως "εμείς εκεί δεν θα κάνουμε
πίσω".
Στάθηκε στη σημασία του ότι η σύμβαση αυτή έχει ισχύ τεσσάρων μηνών και
"δεν ακολουθείται από προσαρτήματα", κάτι που χαρακτήρισε "επιτυχία της
ελληνικής διπλωματίας".
Εκτίμησε όμως ότι για νομικούς λόγους δεν πρέπει να έρθει στη Βουλή.
"Για πολιτικούς λόγους μπορεί να συζητηθεί ως φορές θέλει στη Βουλή, η
ψήφιση επειδή παράγει κάποια νομικά αποτελέσματα είναι κάτι
διαφορετικό", τόνισε διασαφηνίζοντας ότι εκφράζει την προσωπική του
άποψη.
http://dexiextrem.blogspot.gr/2015/03/blog-post_17.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου