"Θα είναι ατιμία αν δεν έρθει στην Βουλή η συμφωνία" δηλώνει ο Άδωνις Γεωργιάδης
«Αν
η συμφωνία για την τετράμηνη παράταση έρθει στη Βουλή η ΝΔ θα την
ψηφίσει», είπε στα παραπολιτικά 90,1 και στην Έλλη Στάη, ο
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης.
Τόνισε ότι εάν η συμφωνία του γιούρογκρουπ δεν έρθει στη Βουλή, η κυβέρνηση θα έχει διαπράξει μια πολιτική ατιμία.
Είπε πως η χώρα θα πάει μπροστά με εθνική ενότητα … και αυτό
δεν γίνεται με το να βρίζω τον αντίπαλο μου …
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου