Η είδηση για το ταξίδι των τροϊκανών, ή μάλλον των Θεσμικών κρατήθηκε
κρυφή για τους παραπάνω λόγους. Όμως, μόλις κάποια στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ
πήραν χαμπάρι ότι υπάρχει τέτοια εξέλιξη άρχισαν να τηλεφωνούν στο κόμμα
και να λένε: «Μα καλά. Εμείς λέμε ότι δεν υπάρχει τρόικα κι εσείς
κλείνετε ραντεβού με στελέχη της; Πώς θα απολογηθούμε στους ψηφοφόρους
μας»; Από την άλλη, πώς να δικαιολογούσαν τη «νομιμοποίηση» του
αμαρτωλού ΤΑΙΠΕΔ; Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν χαρακτήριζε το Ταμείο εστία διαφθοράς και
έλεγε ότι θα τους στείλει στον εισαγγελέα;
Άρχισαν λοιπόν τα τηλέφωνα και από το υπουργείο Οικονομικών ξεκίνησε η
επιχείρηση διάψευσης των συναντήσεων. «Δεν ισχύει το ραντεβού», έλεγαν.
Δεν ξέρουμε αν τελικά θα έρθουν οι Θεσμικοί και αν θα συναντηθούν με το
ΤΑΙΠΕΔ. Πιθανότατα μετά το χαμό που έγινε να ακυρωθεί και η επίσκεψη
και τα ραντεβού. Όμως, όλη αυτή η υπόθεση καταδεικνύει για ακόμη μια
φορά πόσο άθλιοι είναι στην κυβέρνηση. Πόσο ψεύτες και ταυτόχρονα
λαοπλάνοι. Κοροϊδεύουν τον ελληνικό λαό με τις δήθεν καταργήσεις της
τρόικας την ίδια στιγμή που την καλούν για συζητήσεις.
Μέχρι πότε η αθλιότητα θα συνεχίζεται;
http://www.antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου