Αναγνώστες

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Η απορία της Ασημακοπούλου για τη μη έλευση της συμφωνίας στη Βουλή

Η απορία της Ασημακοπούλου για τη μη έλευση της συμφωνίας στη ΒουλήΗ Άννα Ασημακοπούλου με αφορμή τα όσα είπε ο Γιάνης Βαρουφάκης στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου αναρωτήθηκε στο Twitter:
«Αφού ο Βαρουφάκης είπε στην εκπομπή του Χατζηνικολάου ότι η συμφωνία είναι μεγάλη επιτυχία γιατί δεν τη φέρνει η κυβέρνηση στη Βουλή;».
 
 
 
 http://ysterografa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: