Η Άννα Ασημακοπούλου με αφορμή τα όσα είπε ο Γιάνης Βαρουφάκης στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου αναρωτήθηκε στο Twitter:
«Αφού ο Βαρουφάκης είπε στην εκπομπή του Χατζηνικολάου ότι η συμφωνία
είναι μεγάλη επιτυχία γιατί δεν τη φέρνει η κυβέρνηση στη Βουλή;».
http://ysterografa.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου