Αναγνώστες

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΩΣΑΝ 12% ΜΙΖΑ-Οι καθαρίστριες πήγαν στον Κατρούγκαλο για διορισμό, αυτός δήλωσε αναρμόδιος και τις έστειλε στο ΥΠΟΙΚ

Σύνδεσμος ενσωματωμένης εικόναςΠάνω από 300 καθαρίστριες των οποίων η σύμβαση έληξε το 2013 και έκτοτε έμειναν άνεργες συγκεντρώθηκαν έξω από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ζητώντας να συμπεριληφθούν στο νομοσχέδιο για την επαναπρόσληψη δημοσίων υπαλλήλων.
Από τη μεριά του, ο υπουργός Γιώργος Κατρούγκαλος τις παρέπεμψε στο υπουργείο Οικονομικών καθώς δεν εντάσσονται -όπως είπε- στο νομοσχέδιο από την στιγμή που δεν
είναι απολυμένες.

Η συγκέντρωση συντονίστηκε από το ΠΑΜΕ (βρέθηκε εκεί και η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη) που κατηγορεί την κυβέρνηση ότι χρησιμοποίησε το "κόκκινο γάντι των καθαριστριών" μόνο για τις προεκλογικές σκοπιμότητες και για την τόνωση του φιλεργατικού προφίλ του ΣΥΡΙΖΑ.

Το νομοσχέδιο για την επαναπρόσληψη 10.000 απολυμένων, διαθεσίμων και αδιόριστων επιτυχόντων παλιότερων διαγωνισμών του ΑΣΕΠ θα κατατεθεί σήμερα στη Βουλή.



http://dexiextrem.blogspot.gr/2015/04/12.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: