Ο ΑΝΤ1 και το MEGA θα πρέπει να καταβάλουν από 7 εκατομμύρια ευρώ έκαστο. Από 4
εκατομμύρια ευρώ χρωστάνε ο ALPHA και το STAR, ενώ άλλα 2 εκατομμύρια οφείλει και η τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Πιο συγκεκριμένα, για τα έτη 2011, 2012, 2013 και 2014, το αντάλλαγμα υπέρ του ελληνικού δημοσίου για την χρήση ορισμένων διαύλων ραδιοσυχνοτήτων από τον τηλεοπτικό σταθμό MEGA CHANNEL ανέρχεται στο ποσό των επτά εκατομμυρίων, τετρακοσίων τριών χιλιάδων, εννιακοσίων ευρώ (7.403.900,00€).
Για τα έτη 2011, 2012, 2013 και 2014, το αντάλλαγμα υπέρ του ελληνικού δημοσίου για την χρήση ορισμένων διαύλων ραδιοσυχνοτήτων από τον τηλεοπτικό σταθμό ANTENNA ΤV ανέρχεται στο ποσό των έξι εκατομμυρίων, τετρακοσίων ενενήντα οχτώ χιλιάδων, ογδόντα δύο ευρώ και πενήντα τεσσάρων λεπτών (6.498.082,54€).
Ακολουθούν ο ALPHA με 3.970.132,02€, το STAR με 3.903.305,70€ κι ο ΣΚΑΪ με 2.120.672,51€. Οι υπόλοιποι σταθμοί ανοιχτής λήψης οφείλουν πολύ μικρότερα ποσά.
www.antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου