Με αφορμή τη συνέντευξη του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου
Βενιζέλου, στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ», ο βουλευτής Α’ Αθηνών της ΝΔ,
Νικήτας Κακλαμάνης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η επίθεση του κ. Βενιζέλου στον κ. Κώστα Καραμανλή (ΣΚΑΪ, 31/03/15) εκτός από αήθης είναι και ανιστόρητη.
Του υπενθυμίζω, ότι η θέση της Νέας Δημοκρατίας ήταν και είναι η
εξεταστική επιτροπή για το
μνημόνιο να συμπεριλάβει την περίοδο
2000-2010.
Δηλαδή πως μπήκαμε στο ευρώ, τους εξοπλισμούς, τη Siemens, τους Ολυμπιακούς Αγώνες (περίοδος Κ. Σημίτη).
Εντύπωση μου προκαλεί η σιωπή της Νέας Δημοκρατίας για την επίθεση του κ. Βενιζέλου εναντίον του προέδρου Κώστα Καραμανλή»
http://neodimokratis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου