Αναγνώστες

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Έμεινε στις εξαγγελίες η κυβέρνηση για τις καταστροφές στις Σέρρες

Έμεινε στις εξαγγελίες η κυβέρνηση για τις καταστροφές στις Σέρρες Επιβεβαιώθηκαν τελικώς οι χειρότεροι φόβοι για τους πληγέντες κατοίκους των Σερρών . Ένα μήνα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες οι αγρότες δεν έχουν εισπράξει ούτε ένα ευρώ παρά τις διαβεβαιώσεις των αρμοδίων υπουργών που είχαν επισκεφτεί την περιοχή και μοίραζαν υποσχέσεις. Όπως καταγγέλλουν οι βουλευτές και αρμόδιοι τομεάρχες της ΝΔ Φωτεινή Αραμπατζή και Λευτέρης Αυγενάκης πέραν των γενικόλογων αναφορών δεν υπάρχει ούτε μια εκτελεσμένη απόφαση οικονομικής ενίσχυσης ενώ δεν έχει ληφθεί η παραμικρή μέριμνα για την αποκατάσταση των τεράστιων ζημιών που υπέστησαν οι υποδομές (δρόμοι , αρδευτικά κτλ). 
 
 
 
 http://www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: