Μόνο που οι παραστάσεις διαφέρουν ανάλογα με το μέρος. Όταν πρόκειται
για Βρυξέλλες, Παρίσι, Ουάσιγκτον, η ελληνική κυβέρνηση έχει το ρόλο
κομπάρσου με σενάριο δημιουργικής ασάφειας . Στη Μελβούρνη ο Υπουργός
Οικονομικών, απευθυνόμενος στο κομματικό του ακροατήριο άρχισε και πάλι
τις βαθυστόχαστες ιστορικές αναλύσεις, καταλήγοντας όμως αυτή τη φορά σε
επικίνδυνες συγκρίσεις.
Ο Έλληνας υπουργός είπε πως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και οι
εταίροι της Βόρειας Ευρώπης
αρνούνται να αποδεχθούν μια πραγματικότητα
και «η πολιτική τους είναι καταστροφική τόσο για την Ελλάδα, όσο και για
την ίδια την Ευρώπη», ενώ πρόσθεσε πως οι διαπραγματεύσεις είναι
σκληρές και η κυβέρνηση έχει να αντιμετωπίσει ένα νέου τύπου πραξικόπημα
«όχι με τανκς, όπως το 1967, αλλά μέσω των τραπεζών».
Δεν εξήγησε βέβαια σε κανέναν γιατί τότε πληρώνουμε τις δόσεις προς το
ΔΝΤ, προσφεύγοντας μάλιστα με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου σε
εσωτερικό δανεισμό, μέσω της δέσμευσης των αποθεματικών των Δήμων, των
Περιφερειών, των Πανεπιστημίων κτλ.
Δεν εξήγησε βέβαια γιατί η κυβέρνηση έχει σπαταλήσει 3 μήνες σε
ταξίδια, χάνοντας χρόνο και ξοδεύοντας υπομονή, χωρίς να έχει στείλει
ακόμη ούτε ένα κοστολογημένο, ρεαλιστικό μέτρο.
Και βέβαια προχώρησε σε μία επικίνδυνη ιστορική σύγκριση της
δικτατορίας 1967-1974 με το σήμερα, κάνοντας λόγο για Χούντα των
Τραπεζών.
Προσέξτε. Ο αρμόδιος Υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας, κάνει λόγο για
Χούντα των Τραπεζών. Αφενός δεν έχει συναίσθηση τι σημαίνει αυτό για το
ελληνικό τραπεζικό σύστημα, και την εμπιστοσύνη προς αυτό, αφετέρου
μάλλον ο κ. Βαρουφάκης δεν έχει συναίσθηση τι σημαίνει Χούντα.
Το να μιλάει όμως για Χούντα, τη στιγμή που πραξικοπηματικά η κυβέρνηση βουτάει τα αποθεματικά των φορέων, ε, πάει πολύ.
Τέλος ο κ. Βαρουφάκης επισήμανε τη «δυσκολία και τον εξουθενωτικό
χαρακτήρα των διαπραγματεύσεων». Μάλλον και σε αυτό το σημείο έχει
ξεχάσει πως είναι Υπουργός και όχι σχολιαστής-δημοσιογράφος.
Γιάνη μου, δεν ενδιαφέρει τον κόσμο αν σε κουράζουν οι διαπραγματεύσεις
και δε βρίσκεις χρόνο για γυμναστήριο. Εξουθενωτικές είναι οι
διαπραγματεύσεις εδώ και 3,5 χρόνια.
Τον κόσμο τον ενδιαφέρει «πως πάει η διαπραγμάτευση», «προς ποια
κατεύθυνσή κινείται η κυβέρνηση» «τι θέλει να κάνει» και κυρίως «πως
θέλει να το κάνει». Και θέλει να του πεις αλήθεια.
http://www.antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου