Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Ο Μητσοτάκης και… η κωλοτούμπα του Βαφουφάκη

Κωλοτούμπα έκανε ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Βαρουφάκης σύμφωνα με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Μητσοτάκης θυμίζει: «Ο Γιάννης Βαρουφάκης μας έλεγε ότι “δεν μιλάει με τεχνοκράτες γιατί η διαπραγμάτευση είναι πολιτική”. #Κωλοτούμπα» και προσθέτει: «Σήμερα στην τηλεδιάσκεψη με το #euroworkingroup τι ακριβώς
κάνει; #Κωλοτούμπα».
 
 
 


 
 
 
 
 
http://dexiextrem.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: