Αναγνώστες

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Κώστα Καραγκούνη: Η κραυγή αγωνίας του κ. Πανούση, σήμερα, είναι εύστοχη, γιατί ονοματίζει αυτό που ζούμε ως «Αριστερά του Τίποτα»!


Δεν υπάρχουν σχόλια: