Αναγνώστες
Παρασκευή 3 Απριλίου 2015
Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Κώστα Καραγκούνη: Η κραυγή αγωνίας του κ. Πανούση, σήμερα, είναι εύστοχη, γιατί ονοματίζει αυτό που ζούμε ως «Αριστερά του Τίποτα»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου