Πολύ σοβαρές εξελίξεις τη Μεγάλη Εβδομάδα στην οικονομία βλέπουν στη ΝΔ γι΄ αυτό και ο Σαμαράς ζήτησε από τους επιτελείς και τους βουλευτές να παραμείνουν στην Αθήνα «τουλάχιστον έως τη Μεγάλη Πέμπτη». Συνομιλητές του κ. Σαμαράς
αναφέρουν ότι η κατάσταση είναι οριακή και αν δεν υπάρξουν πολιτικές
αποφάσεις από τους δανειστές εντός των ημερών τότε η χώρα θα βρεθεί σε
πολύ μεγάλο αδιέξοδο. Γι΄ αυτό και ο πρόεδρος της ΝΔ ζήτησε να
ξεκινήσει η συζήτηση της Εξεταστικής για την Οικονομία μετά το τέλος των
διαπραγματεύσεων με τους τροϊκανούς σε αυτή τη φάση.
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου