Αναγνώστες

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Αντιδράσεις από το άρθρο-φωτιά του Γ. Πανούση-Τι λέει το Μαξίμου

Με άρθρο-φωτιά στην εφημερίδα «Τα Νέα» που φιλοξενείται στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη αναφέρεται σε όσα έχουν συμβεί το τελευταίο χρονικό διάστημα στον χώρο της Δημόσιας Τάξης.

«Όποιος θεωρεί ότι στο σύγχρονο διεθνές και ευρωπαϊκό πεδίο Αριστερή Διακυβέρνηση σημαίνει ανοχύρωτη χώρα και πόλη (δίχως προσωπική, κοινωνική, εθνική ασφάλεια, δίχως στρατό και δίχως αστυνόμευση, ίσως και χωρίς δικαστές ή φυλακές) όποιος πιστεύει ότι τα διδάγματα της Ιστορίας μας είναι περιττά (αφού όλοι οι λαοί είναι «αδελφωμένοι» - sic) και ότι η Παιδεία μας επιτρέπει κάθε ανομική δράση (sic) τότε όχι μόνο δεν έχει σχέση με την Αριστερά αλλά ούτε και με τη Δημοκρατία», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Το άρθρο του κ. Πανούση έχει ως εξής:

Πρέπει να συνεννοηθούμε και να αφήσουμε στην μπάντα τα πιστοποιητικά αριστεροφροσύνης, τα οποία συνήθως εκδίδουν άνθρωποι «χωρίς πρόσωπο».

Αριστερά και μάλιστα Κυβερνώσα Αριστερά, σημαίνει ισοελευθερία, δικαιώματα, κοινωνική πολιτική, δημόσιο έλεγχο, δικαιοσύνη. Όποιος θεωρεί ότι στο σύγχρονο διεθνές και ευρωπαϊκό πεδίο Αριστερή Διακυβέρνηση σημαίνει ανοχύρωτη χώρα και πόλη (δίχως προσωπική, κοινωνική, εθνική ασφάλεια, δίχως στρατό και δίχως αστυνόμευση, ίσως και χωρίς δικαστές ή φυλακές) όποιος πιστεύει ότι τα διδάγματα της Ιστορίας μας είναι περιττά (αφού όλοι οι λαοί είναι «αδελφωμένοι» - sic) και ότι η Παιδεία μας επιτρέπει κάθε ανομική δράση (sic) τότε όχι μόνο δεν έχει σχέση με την Αριστερά αλλά ούτε και με τη Δημοκρατία. Αυτήν την Αριστερά του Τίποτα δεν τη χρειάζονται ο τόπος και ο λαός. Η ώρα της Αριστεράς στην Ελλάδα δεν είναι η ώρα των ανέξοδων ιδεολογημάτων και των ανούσιων τσιτάτων αλλά η ώρα της εμπέδωσης θεσμών πολιτικής νομιμοποιίησης και κοινωνικής συναίνεσης.
 
 ΥΓ1: Έχει επιστημονικό ενδιαφέρον το ότι μερικοί «καθαρόαιμοι αριστεροί» (ποιος τους έχρισε άραγε;) θεωρούν «φασιστικό» ό,τι δεν τους αρέσει και το υβρίζουν ως χυδαίο. Ιδού το ήθος των «γνησίων»...

ΥΓ2: Θα ήθελα να μάθω πώς νοούν οι «καθαρόαιμοι» την «αριστερή Αστυνομία». Να καίγονται οι αστυνομικοί από τους κουκουλοφόρους; Κι αν ναι, ποιοι εκπροσωπούν τη Δημοκρατία και την Κοινωνία και από ποιους ελέγχονται;

Η κυβέρνηση για το άρθρο Πανούση

«Οι αναφορές του αναπληρωτή υπουργού κ. Γ. Πανούση στο άρθρο του προφανώς και δεν αφορούν ούτε την πολιτική της κυβέρνησης, ούτε κυβερνητικά στελέχη, ούτε τις πολιτικές δυνάμεις που τη στηρίζουν», αναφέρουν κυβερνητικές πηγές σχολιάζοντας το άρθρο του κ. Πανούση στην εφημερίδα τα «ΝΕΑ».

Η κυβέρνηση παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην προάσπιση του κράτους δικαίου, των δικαιωμάτων και της έννομης τάξης, επισημαίνουν ο ίδιες πηγές.

- Μπαλάφας στον realfm 97.8: Δύσκολα μπορεί κανείς να διαφωνήσει

- Φλαμπουράρης: Δικαίωμά του να γράφει την άποψή του

- Βούτσης: Καθόλα άριστη η συνεργασία μου με τον Πανούση

- Μπαλτάς: Στη γενική κατεύθυνση συμφωνώ πολύ

- Παρασκευόπουλος: Αυτά που λέει ο κ. Πανούσης είναι αυτονόητα

- Φίλης: Επειδή είναι και νομικός ο υπουργός δεν μπορεί να κάνει τέτοια ατοπήματα

- Μακρή: Ο Πανούσης είναι υπουργός και όχι σχολιαστής

- ΝΔ: Εχει δίκιο ο Πανούσης για την "Αριστερά του Τίποτα"

-
Κικίλιας: Ερώτηση στον πρωθυπουργό για το άρθρο Πανούση

- Ποτάμι: Ο Πανούσης λέει τα αυτονόητα

- ΑΝΕΛ: Αυτονόητες οι επισημάνσεις

- ΠΑΣΟΚ: Ως αρθρογράφος ο υπουργός μιλάει σωστά
 
 
 
www.real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: