Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

ΝΔ: Φαινόμενα παράλυσης του κράτους-Η Κωνσταντοπούλου άδειασε το Μαξίμου

Την ώρα που η ίδια η κυβέρνηση αποδοκιμάζει την εισβολή των αντιεξουσιαστών στη Βουλή, η Πρόεδρος της Βουλής αδειάζει το Μαξίμου, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Καραγκούνης.

Για το άδειασμα του Μεγάρου Μαξίμου από τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, σχετικά με την εισβολή των αντιεξουσιαστών στη Βουλή, έκανε λόγο ο εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κώστας Καραγκούνης.

Αναλυτικά ο κ. Καραγκούνης ο κ. δήλωσε:

"Την ώρα που η ίδια η κυβέρνηση αποδοκιμάζει την εισβολή των αντιεξουσιαστών στη Βουλή, η Πρόεδρος της Βουλής αδειάζει το Μαξίμου, λέγοντας ότι πρόκειται περί ειρηνικής διαδήλωσης διαμαρτυρίας.

Είναι φανερό ότι βρισκόμαστε μπροστά σε φαινόμενα αποσυντονισμού και παράλυσης του κράτους".
 
 
 
 http://dexiextrem.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: