Mέσω
twitter ήρθε η πρώτη αντίδραση του Αδωνι Γεωργιάδη στην εξαγγελία
Τσίπρα σήμερα στο υπουργείο Υγείας, για 4.500 διορισμούς στην υγεία.Ο βουλευτής και πρώην υπουργός Υγείας έγραψε:
«Το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρυθμίσεως για το 2015 είχε εγκρίνει 4.000 προσλήψεις στην Υγεία + 700 νοσηλευτές τον Δεκέμβριο...απατεώνες...»
http://dexiextrem.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου