Ερώτημα με αφορμή δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα έθεσε μέσα από τον προσωπικό
του λογαριασμό στο Twitter ο βουλευτής της ΝΔ, κ. Άδωνις Γεωργιάδης.Ο πρώην υπουργός σχολιάζοντας την… αισιοδοξία του πρωθυπουργού θέτει με εξαιρετικά αιχμηρό τρόπο ένα ερώτημα «αν πέσει έξω πώς θα τον λέμε…;».
Δείτε αναλυτικά το tweet:
http://dexiextrem.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου