Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Πρώτη φορά Αριστερά! Με την άδεια της τρόικας ξαναπληρώνουμε ΕΝΦΙΑ και το 2015 (και χωρίς την έκπτωση που προβλεπόταν για φέτος)



www.facebook.com/omadaalithias

Δεν υπάρχουν σχόλια: