Αιχμηρό είναι το σχόλιο του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ κ. Άδωνι
Γεωργιάδη σχετικά με τις επαφές μεταξύ Μέρκελ, Ολάντ και Γιούνκερ
αναφορικά με την Ελλάδα και την κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου να είναι στο
σκοτάδι περιμένοντας να ενημερωθεί από τους δημοσιογράφους για τις
αποφάσεις....
Δείτε το σχετικό tweet:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου