Το θέμα είναι απασχολήσει το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΤΑΤ το οποίο
είχε δεχτεί τις παρεμβάσεις του υπουργού. Ωστόσο, μετά την άρνηση για
τρίτη φορά του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΤΑΤ να παραδώσει τα
αποθεματικά του, ο κ.Στρατούλης εξέδωσε υπουργική απόφαση αναλαμβάνοντας
την
ευθύνη, ουσιαστικά, υφαρπαγής των 150.000.000 ευρώ!
Τα αποθεματικά του ΕΤΑΤ μεταφέρθηκαν στο Γενικό Λογιστήριο του
Κράτους για να πιστωθούν στους λογαριασμού περίπου 1,2 εκατ.
συνταξιούχων του Ταμείου. Εμέσως πλην σαφώς το υπουργείο με αυτήν την
κίνηση παραδέχεται ότι δεν δύναται να πληρώνει συντάξεις λόγω έλλειψης
ταμειακών διαθεσίμων και έτσι "βαζει χέρι" στα αποθεματικά άλλων
ταμείων...
http://www.parapolitika.gr/article/304260/daneio-apo-etat-me-etsi-thelo-apo-ton-stratoyli
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου