«Το να αναβαπτίσεις την εντολή τέσσερις μήνες μετά αφού την πήρες, πάει να πει ότι θέλεις να φέρεις μια άλλη εντολή. Αν αυτή η άλλη εντολή δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη και λέει άλλα πράγματα, γιατί μόνο τότε θα μπορεί να θες να αναβαπτίσεις την εντολή σου, τότε, λοιπόν, όλοι θα
κριθούμε πολιτικά και όλοι θα πάρουμε τις ευθύνες των εκλογών και των λεγομένων. Πάντως, να ξέρετε ότι σε αυτή την περίπτωση η ΝΔ δεν φοβάται καθόλου τις εκλογές, είναι πραγματικά καλοδεχούμενες, παρ' ότι το λέμε σε όλους τους τόνους, ότι δεν διανοούμαστε ότι μπορεί η χώρα να οδηγηθεί σε πρόωρες εκλογές αυτή τη στιγμή».
Στην επισήμανση, ωστόσο, ότι δημοσκοπικά η ΝΔ θα έπρεπε να φοβάται τις εκλογές, ο εκπρόσωπος του κόμματος, μιλώντας στο ρ/σ Real, ανέφερε: «Δημοσκοπικά θα σας πω ότι τον Μάιο του 2012 είχαμε πάρει 18,86%. Επειδή υπήρξαν συγκεκριμένα διακυβεύματα σε 20 ημέρες πήραμε 30%. Ο κόσμος όταν θα έρθει η ώρα των αποφάσεων θα κρίνει και θα συγκρίνει».
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου