Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Βρούτσης: Τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν...

Τη διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους εταίρους σχολίασε ο πρώην υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Γιάννης Βρούτσης, με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter. Συγκεκριμένα, ο κ. Βρούτσης έγραψε: «Από γκάφα σε γκάφα. Με τις ιδεοληψίες να ακυρώσουν μεταρρυθμίσεις στο ασφαλιστικό το άνοιξαν από μηδενική βάση. Τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν».
 
 
 
 
 
http://dexiextrem.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: