Τη διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους εταίρους σχολίασε ο πρώην
υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Γιάννης Βρούτσης,
με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.
Συγκεκριμένα, ο κ. Βρούτσης έγραψε: «Από γκάφα σε γκάφα. Με τις
ιδεοληψίες να ακυρώσουν μεταρρυθμίσεις στο ασφαλιστικό το άνοιξαν από
μηδενική βάση. Τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν».
http://dexiextrem.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου