Αναγνώστες

Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Ρωτάνε κάποιοι... "ΝΔ και ΠΑΣΟΚ τι θα κάνουν στην ψηφοφορία για τα μέτρα";;

Και ξαφνικά θυμήθηκαν το "πατριωτικό καθήκον" της ΝΔ...πλάκα θα κάνετε;;

 
Όλοι ασχολούνται με τι θα κάνει η ΝΔ και ο Σαμαράς και κανείς με αυτούς που έδωσαν μέτρα 8δις. Τον ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή. 
 
Θυμίζω, ότι ο κακός Σαμαράς διαπραγματευόταν 1δις και κόντευε να καεί η Ελλάδα....
Κανείς δεν τους ρωτάει, γιατί δεν δούλευαν πέντε μήνες και έπαιζαν με την επικοινωνία.
Γιατί πέντε μήνες, αντί να δουλεύουν, έβριζαν και απειλούσαν τους δανειστές, με αποτέλεσμα να αδειάσουν τα ταμεία σε πέντε μήνες, ο τουρισμός να είναι σε κάθετη πτώση σε πέντε μήνες ΣΥΡΙΖΑ, και να διώχνει κάθε επενδυτή μέσα σε πέντε μήνες, ο ΣΥΡΙΖΑ.....

Αυτούς κύριοι να ρωτάτε, μιας και έχετε τόση αγωνία, τι θα κάνουν τώρα, έτσι που τα έκαναν, και να σταματήσετε να ψάχνετε, όπως πάντα, "θύματα" αλλού. 
Άλλωστε "δικά σας παιδιά" είναι, εσείς τους μανατζάρετε, εσείς τους φέρατε και εσείς προσπαθείτε να τους συντηρείτε στην εξουσία, με οποιοδήποτε κόστος για την χώρα μας. 
Ρωτήστε τους λοιπόν τι θα κάνουν 
 
 
Dark Blue

http://elpidablog.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: